١ ) مرحله آمادگی
اين مرحله از دو بخش آمادگی سازمانی و آمادگی بدنی تشکيل شده است.
الف) آمادگی سازمانی
عبارت است از تعويض لباس، تذکرات، حضور و غياب، استقرار و …که توصيه می شود تمام اين فعاليت ها در قالب گروه انجام پذيرد.
ب) آمادگی بدنی
اين بخش شامل دو قسمت است. آمادگی عمومی(گرم کردن) و آمادگی اختصاصی. در اين مرحله با به کارگيری انواع راه رفتن ها، دويدن ها و فعاليت های نرمشی، کششی، جهشی و بازی های متنوع آمادگی انجام فعاليت دردانش آموزان فراهم می شود. لازم به ذکر است در آمادگی اختصاصی بايد سعی شود بر روی عضلات و مفاصل درگير در مهارت مورد آموزش بيشتر تأکيد شود.توصيه م یگردد پس از چند جلسه و اطمينان معلم از يادگيری دانش آموزان ، مسئوليت گرم کردن به گروه ها واگذار گردد.
٢ ) مرحله پياده کردن هدف
در اين مرحله، آموزش، تمرينات و فعاليت های تکميل کننده يادگيری اجرا می شود. همچنين استفاده از انواع بازی های ورزشی، بومی محلی و مورد علاقه دانش آموزان به منظور تعميق يادگيری با تأکيد بر ارزش های اخلاق و ايجاد روحيه شادی و نشاط در بين دانش آموزان توصيه می شود. در ادامه به بيان تفصيلی اين مرحله پرداخته می شود.
٣ ) مرحله بازگشت به حالت اوليه
اين مرحله با انواع حرکات آرام کننده از جمله راه رفتن، انجام حرکات کششی در عضلات بزرگ، نفس گيری های عميق، شل کردن عضلات و … فرصت مناسبی فراهم می آورد تا دانش آموزان به وضعيت قبل از فعاليت باز گردند. همچنين فرصت خوبی است برای جمع بندی، جمع آوری وسايل و ارائه تذکرات بهداشتی لازم.
fff ggg jl موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی پایه ششم درس اول / پرش جفتی ضربدری طرز اجرا: مطابق تصوير دانش آموز در مرکز ضربدر قرار می گيرد. با علامت
fff ggg jl موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی پایه پنجم درس اول / تمرين سازما ندهى ، گروه بندى و ارز شيابى تشخيصى اهداف کلی کسب مهارت در شناخت مفاهيم
fff ggg jl موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی پایه سوم درس اول / حرکات پایه اهداف کلی: لی لی کردن اهداف جزئی: حیطه دانشی: آشنايى با لى لى کردن صحيح
fff ggg jl موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی پایه اول درس اول / حرکات پايه اهداف کلی: مهارت در راه رفتن اهداف جزئی: حیطه دانشی: آشنايى با ايستادن و راه
fff ggg jl موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی پایه دوم درس اول / مهارت در حرکات پايه ( بررسى ميزان يادگيرى در پايه ى اوّل ) اهداف کلی: بررسى ميزان
fff ggg jl آموزش درس تربیت بدنی دوره ابتدایی آشنایی با مفهوم فعالیت جسمانی / آمادگی جسمانی فعالیت جسمانی / آمادگی جسمانی فعاليت جسمانی: به هر گونه حرکت بدن گفته
fff ggg jl آموزش درس تربیت بدنی دوره ابتدایی نحوه آموزش مهارت های حرکتی آموزش مهارت های حرکتی (مرحله پياده کردن هدف) آموزش مهارت های حرکتی با هر روش تدريسی
fff ggg jl آموزش درس تربیت بدنی دوره ابتدایی آشنایی با الفبای حرکتی خصوصیات سنی و رشدی دانش آموزان دبستانی طراحی نحوه و زمان بازی مستلزم آشنایی معلم با خصوصیات
fff ggg jl موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی پایه چهارم درس اول / آشنايى با سازماندهى، گروه بندى و ارزش يابى تشخيصى اهداف کلی مهارت در شناخت مفاهيم از طريق
fff ggg jl آموزش درس تربیت بدنی دوره ابتدایی بازی در برنامه درس تربیت بدنی بازی چیست و در برنامه درسی تربیت بدنی چه جایگاهی دارد؟ شروع بازی را میتوان
fff ggg jl آموزش درس تربیت بدنی دوره ابتدایی توصیه هایی برای معلمان توصيه هايی برای معلمان در آموزش محتوای برنامه به تعداد جلسات آموزشی در طول سال تحصيلی طراحی
با اسپرت آموز به روز باشید!